Studiul privind impactul Campaniei de comunicare „Redu zahărul- alege ce mănânci!”

Studiul privind impactul Campaniei de comunicare „Redu zahărul- alege ce mănânci!” a fost realizat post-campanie, în decembrie 2021, de către XPLANE Market Research Agency, la comanda Proiectului moldo-elvețian „Viață sănătoasă: reducerea poverii bolilor netransmisibile”.

Studiul a fost realizat în baza metodologiei CATI, interviuri prin telefon cu utilizarea softului specializat Evonix CATI /Web fieldwork system, în rândul populatiei urbane și rurale a Republicii Moldova cu vârsta 12 – 64 ani. Eșantionul a fost de tip probabilist, bistadial, stratificat, aleatoriu, cu respectarea cotelor de gen și vârstă.

Pentru raportarea datelor, s-a aplicat o ponderare care respecta distribuția gen, vârstă conform BNSRM. Studiul a fost realizat în zonele Chișinău (304 ), Regiuni Urban (309) și Rural (406).

v03_Xplane Report ReduZahar 2021

 

Autori